פרוטוקולי המשפט
‹ חזרה לתוצאות

בנימין נתניהו · 10.02.2025

צפייה בקטע בהקשרו. פתיחת הפרוטוקול המלא ›

עמית חדד ראשית
בסדר, אני מקבל, ההערה במקום
בנימין נתניהו ראשית
טוב, קודם כל זה מאוד לא מקובל, קודם כל בכלל בכתבה אני לא מדבר על כתבה שעוסקת בהשקפת העולם שלי אתם לא חייבים לבקש תגובה אבל פה יש משפט אזרחי כן? פשוט לא יאומן, באים ולוקחים תצהיר של צד אחד, פשוט עושים קופי פייס מן תעמולת תוכי כזאת, לוקחים את התצהיר שלו, שמים אותו, לא מבקשים תגובה, זה דבר שהוא לא מקובל לא מבחינה עיתונאית, לא מבחינת אתיקה הבסיסית ביותר של עיתונות שמתיימרת להיות רבע הוגנת, זה פשוט חוסר הוגנות מוצלח.
עמית חדד ראשית
בוא נסתכל לתוך הכתבה הזאת, אפשר לראות שיש ציטוט כמעט מילה במילה של התצהיר את יכולה להראות את זה נועה? יש ציטוטים לרוב מהתצהיר. יש עוד ועוד ועוד. יש פה גם ראש הממשלה תמונות, הנה אתה רואה יש פה תמונה של עורכת הדין של מני נפתלי. מניסיונך ולהבנתך מי עומד מאחורי הכתבה הזאת? האם אתה עומד מאחוריה?
בנימין נתניהו ראשית
זה ברור לגמרי שזה פשוט פמפלט, פשוט פמפלט של עורכות הדין והרי אנחנו לא נולדנו אתמול, כשאתה מקבל את התצהיר המלא דבר לא שגרתי בכלל, לא מקבל תגובה אמיתית מהמותקף... המשפחתית ואתה מקבל את התמונה ברוב והדר של, אני קורא לזה ראש תאגיד, זה תעשיה, האישה הזאת, עורכת הדין הזאת עשתה תעשיה מהתקפות על המשפחה שלי ולא רק עם מני נפתלי, אחר כך הרחיבה את זה לעסקים נרחבים אז ברור שזה נשתל לגמרי על ידי עורכות הדין של מני נפתלי ופשוט מילה במילה שירתו אותם, פרסמו אותם.
עמית חדד ראשית
נראה, למשל יש פה תמונה שלך ושל רעייתך, כתוב למטה, עשו ככל העולה על רוחם
בנימין נתניהו ראשית
כן
עמית חדד ראשית
ראש הממשלה עד כמה הכתבה הזאת משרתת את האינטרס שלך ושל רעייתך?
בנימין נתניהו ראשית
הוא נועד לפגוע בנו פגיעה ישירה
עמית חדד ראשית
עכשיו, בכתב האישום הראיתי לך שהכתבה הזאת מכונה תחקיר של וואלה, אתה רואה? תחקיר.
בנימין נתניהו ראשית
כן
עמית חדד ראשית
עד כמה להבנתך מדובר בתחקיר?
בנימין נתניהו ראשית
זה תחקיר? מישהו חקר כאן משהו? פשוט לקחו את ההודעה לעיתונות ואת התצהיר בצורה הכי נבזית, שמו את זה קדימה, חקרו משהו? בדקו משהו? ביקשו תגובה? ביקשו לבדוק את העובדות? לא עשו שום דבר, זה לא תחקיר, זה פשוט דף תעמולה, זה הכל.
עמית חדד ראשית
אני אומר לך שהכתבה הזאת פורסמה בלי תגובה בהתחלה. עד כמה זה דבר מקובל?
בנימין נתניהו ראשית
לא מקובל. הייתי אומר שזו חובה עיתונאית בסיסית לבקש תגובה והעובדה שזה פורסם ככה זה מראה שיש כאן היענות חריגה, היענות חריגה לעורכות הדין של מני נפתלי, זה מה שיש כאן.
עמית חדד ראשית
תראה, מהכתבה אנחנו רואים שהיא עלתה בשעה 6:38 אתה רואה את זה?
בנימין נתניהו ראשית
כן
עמית חדד ראשית
עכשיו, אפשר לראות מההתכתבויות פנייה של חפץ בשעה 7:27 כלומר שעה אחר כך שורה 6,002 ברול, יש פה תגובה, נגדיל אותה טיפה כדי שנוכל לקרוא את זה גם על המסך. 6002. הנה. יש פה תגובה מטעמה של משפחת נתניהו נמסר והציטוט - מצער שבימים אלה שבהם ראש הממשלה משקיע את כל מעייניו בטיפול בביטחון וכו', מדובר בניסיון ציני. התביעה שהוגשה לבית הדין אינה נגד רעייתו של ראש הממשלה, אני כמובן מקריא בדילוגים. צר לנו על כך שכלי תקשורת מסוימים, כתוב פה, צר לנו על כך, אני בכוונה רוצה שתסתכל על זה, שכלי תקשורת מסוימים משתפים פעולה עם הקמפיין. אתה רואה? דווקא פנייה לכמה כלי תקשורת. קודם כל האם זה מקובל ועד כמה זה מקובל שדובר של אדם שמפרסמים בעניינו כתבה, כתבה שלילית יפנה לאותו גוף תקשורת?
צפייה (הטמ"ל) עם הסימונים ⬇ צפייה בפרוטוקול המקורי ↗ הורדת הפרוטוקול המקורי (פידיאף) ⬇