פרוטוקולי המשפט
‹ חזרה לתוצאות

עדי קופלוביץ' · 23.11.2022

צפייה בקטע בהקשרו. פתיחת הפרוטוקול המלא ›

עדי קופלוביץ' נגדית
סיכוי בהחלט יש
ז'ק חן נגדית
סיכוי יש בהחלט. אוקי. עכשיו אנחנו בהפרדה המבנית והטלפוניה בסדר? כך, עם כניסתו של פילבר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת הוא כינס את פורום ההנהלה, דיברנו על זה בהקשר אחר אתמול, אתה זוכר? נכון?
עדי קופלוביץ' נגדית
המסמך עם ההדלפות?
ז'ק חן נגדית
כן, אתמול זה התמקד בעניין של ההדלפות, דובר בעניין ההדלפות, זה נ/2513, עם כניסתו הוא כינס את פורום ההנהלה דיברנו על זה אתמול נ/2513 בסדר? אתמול באמת ראינו את דבריו בעניין ההדלפות ובעניין מה הוא יעשה אם, ושהוא מבקש לבדוק משפטית אם אפשר וכו', דיברנו, לא נחזור על זה אבל עיקר העיקרים באותו מסמך זה שהוא מודיע לפורום ההנהלה איך הוא מגבש את התפיסה שלו, מה המדיניות? לאיזה כיוון הוא הולך במשרד התקשורת מול המפוקחים, נכון?
עדי קופלוביץ' נגדית
אפשר לראות את המסמך?
ז'ק חן נגדית
כן. אפשר להעלות על המסך, הוא מודיע שמעכשיו ההתנהלות מול כל המפוקחים תהיה ברוח אחרת לגמרי של הידברות, זה מזכיר לך עד שתראה את המסמך?
עדי קופלוביץ' נגדית
אני חושב שגם העדתי על זה, אני זוכר שזו הגישה שהוא הביא למשרד
ז'ק חן נגדית
אוקי. אז זה מספיק לי לצורך הזה, אין צורך להראות את המסמך, מה שכתוב בו, כתוב בו מה שאמרת עכשיו זה מספיק לי שאתה יודע או שאתה זוכר שזה מה שהוא הביא למשרד. עכשיו, רק תאשר לי שזה היה שינוי משמעותי לעומת הגישה הקודמת של המנכ"ל הקודם ברגר?
עדי קופלוביץ' נגדית
אני חושב לפחות לעמדתי, אני חושב שגם המנכ"ל ברגר נפגש עם כל הגופים. אני חושב שהשינוי המרכזי הוא לא שאלת ההידברות אני חושב שהייתה הידברות והליכים תקינים ושימועים ושיתוף ציבור גם בתקופה של ברגר והעמדות של בזק נשמעו והעמדות של הוט נשמעו, אני חושב שהתפיסה החדשה היא שהיחסים הופכים להיות יחסים של שיתוף פעולה, ללכת יד ביד ולא יחסים של מפקח - מפוקח.
ז'ק חן נגדית
לגבי הסיפא אפשר להתווכח, פילבר ודאי לא מסכים איתך אבל שוב, זה לא מענייננו אבל עם החלק הראשון אני מסכים איתך, זאת אומרת, שיתוף פעולה ללכת יד ביד, הסכמות כמה שניתן יותר רחבות. בוא בלי ציונים לזה אבל זו התפיסה.
עדי קופלוביץ' נגדית
אני לא נתתי ציונים אני ניסיתי לדייק את הדברים כמו שאני זוכר
ז'ק חן נגדית
מאה אחוז, מקובל ואת זה אתה זוכר וזה שינוי הגישה שאתם באגף כלכלה גם תאשר לי שאת זה אתה זוכר פחות אהבתם נקרא לזה? לא הסכמתם לזה?
עדי קופלוביץ' נגדית
אנחנו חשבנו שזה לא צפוי להיות אפקטיבי אבל חשבנו שזה שינוי עמדה סבירה ואפשר לנסות בדרך שלו.
ז'ק חן נגדית
בזק כמובן ביחס לכל השוק, ביחס לכל המפוקחים זה מה שהצהיר ועשה פילבר נכון?
עדי קופלוביץ' נגדית
נכון
ז'ק חן נגדית
וזה לא היה סוד, כל השוק ידע על זה ולא רק משרד התקשורת ידע על זה ופורום ההנהלה הבכירה, גם מי שלא השתתף במשרד התקשורת בפורום ההנהלה הבכירה ידע על זה. זה הרוח החדשה, כל השוק ידע על זה נכון?
עדי קופלוביץ' נגדית
אני מניח שכן
צפייה (הטמ"ל) עם הסימונים ⬇