פרוטוקולי המשפט
‹ חזרה לתוצאות

שלמה פילבר · 05.04.2022

צפייה בקטע בהקשרו. פתיחת הפרוטוקול המלא ›

שלמה פילבר ראשית
בוקר טוב כבודכם
רבקה פרידמן-פלדמן ראשית
בוקר טוב. הכל הסתדר עו"ד חן, הכל עבר בשלום?
שלמה פילבר ראשית
תודה, תודה
רבקה פרידמן-פלדמן ראשית
שיהיה בהצלחה.
שלמה פילבר ראשית
תודה
רבקה פרידמן-פלדמן ראשית
בבקשה המשך חקירה ראשית.
יהודית תירוש
כן, אני ממשיכה.
הודעת מערכת ראשית
ע"ת 13 מר שלמה פילבר משיב לשאלות עו"ד יהודית תירוש בהמשך חקירה ראשית
יהודית תירוש ראשית
מר פילבר אני עוברת למשהו אחר, מה שדיברנו עליו אתמול ולכן ההתנגדות שיצאנו בה מאתמול כבר פאסה ותודה לבית המשפט על ה... המתודית בעניין הזה. בחקירות שלך תיארת פנייה נוספת מנתניהו אליך בענייני בזק. אתה זכרת בחקירה שלך שקיבלת אותה, את השיחה כשהיית בפתח משרד האוצר. אתה זוכר?
שלמה פילבר ראשית
כן. שיחה שהייתה ביום ראשון בבוקר בסביבות השעה תשע פלוס - מינוס, הייתי בדרך לאיזושהי פגישה באוצר. ברבעון הראשון של 2016, לא ידעתי להגיד תאריך מדויק כזה או אחר שבה הוא שאל אותי, אני קראתי לזה ניטר אותי כאילו בדק איפה הדברים עומדים. הוא שאל אותי מה קורה עם כל מה שאנחנו עושים במשרד, עם הפעילות ביחס לבזק. אני לא חושב שהוא שאל ביחס לבזק אבל אני לא זוכר בדיוק את המילים של השיחה אם אמרתי אותם בעדות אז אני אשמח שתרענני את זיכרוני אבל הרעיון היה ההקשר של השיחה היה סביב העניין הזה.
יהודית תירוש ראשית
סביב איזה עניין?
שלמה פילבר ראשית
סביב העניין של מה הפעולות שאני עושה במשרד ביחס לבזק. אני באופן כללי סקרתי לו את הנושאים שאני טיפלתי בהם באותה תקופה, מטבע הדברים זה היה גם הנושא הטלפוניה, גם נושא השוק הסיטונאי, לא זוכר בדיוק את כל הנושאים כרגע אלא אם כן אמרתי משהו בחקירה אז אולי את יכולה לרענן את זיכרוני אבל בגדול כל הנושאים שיש ואמרתי לו גם איזה משפט כמו שאנחנו מתקדמים במתווה, אני מתקדם בהתאם למתווה כחלון, בהתאם, אני מטפל בכל הסוגיות האלה בהתאם למתווה כחלון.
יהודית תירוש ראשית
תאמר לי רגע, מה, אמרת שהוא ניטר אותך, איך אתה הבנת את מטרת השיחה?
שלמה פילבר ראשית
שוב, אני אמרתי גם בעדויות קודמות שמקבלים שיחות מנתניהו בסופי שבוע או בצמוד לסופי שבוע זה אומר שמישהו בזמן הפנוי שהיה לו במהלך סוף השבוע ניסה להגיע אליו, לדבר איתו, ללחוץ עליו, כל מיני דברים מהסוג הזה ובדרך כלל הוא עושה בהמשך לזה איזשהם שיחות, זה בדיוק כמו השיחה שדיברנו עליה, השיחה שהוא התקשר אלי בנושא של הרן אז גם בעניין הזה הבנתי שכנראה מישהו דיבר איתו, מישהו העלה את תשומת ליבו, מישהו הסב את תשומת ליבו, מישהו אמר לו תבדוק, תעשה, לא יודע בדיוק, משהו בסגנון הזה ובעקבות זה הוא התקשר. נתתי לו בריף לא ארוך, זו הייתה שיחה של להערכתי שלוש דקות פלוס - מינוס, לא יותר מזה, משהו בסגנון.
יהודית תירוש ראשית
אבל כרגע אני שואלת לא מה עמד מאחורי השיחה, זה מה שאתה ענית לי, מה הניע אותו כנראה לשיטתך לעשות את השיחה. אני שואלת בשיחה עצמה מה הבנת שהוא אומר לך? זאת השאלה? מה מטרת השיחה? מה מטרת השיחה?
שלמה פילבר ראשית
מטרת השיחה הייתה לראות שאני מטפל בסוגיות של בזק, שאני מקדם אותם, שאני עושה את מה שצריך ואת מה, לא היו דברים אופרטיביים, זאת אומרת הוא לא אמר משפטים מפורטים אבל ההקשר של השיחה היה איפה עומדים הדברים, מה קורה? מה אנחנו עושים? משהו בסגנון הזה.
יהודית תירוש ראשית
אני רוצה להקריא לך שבחקירה שלך באמת אמרת, סיפרת על שיחת הניטור, כך קראת לה, ניטר אותי, שיחת ניטור, אני מקריאה מהודעה מ - 25.2 קובץ 2382 עמודים 14 נדמה לי בשורה, בסוף העמוד ואתה אומר שבה הוא ביקש לשמוע ממני איך מתקדמים ההליכים בשוק הקווי/ההפרדה המבנית? נתתי לו בריף קצר איפה הדברים עומדים, טלפוניה וההפרדה המבנית.
צפייה (הטמ"ל) עם הסימונים ⬇