מימון שמילה · 12.12.2022
צפייה בקטע בהקשרו. פתיחת הפרוטוקול המלא ›
בועז בן צור
כן, נכון.
ז'ק חן
עו"ד אילון נדבק, הדבקתי אותו.
רבקה פרידמן-פלדמן
אני רואה שהחברה יושבת פה, זה לא כל כך עומד במבחן הניסיון אבל בכל זאת. רק עדכון אחד, יום רביעי אנחנו נסיים יותר מוקדם צריך לסיים באחת וחצי גג.
בועז בן צור
בסדר גמור
רבקה פרידמן-פלדמן
אבל אני חושבת שזה מסתדר גם עם לוחות הזמנים שאתם נתתם.
בועז בן צור
פחות או יותר, כן.
רבקה פרידמן-פלדמן
אז אני מעדכנת.
הודעת מערכת
נגדית
ע"ת 32 - מר מימון שמילה לאחר שהוזהר כדין משיב לשאלות עו"ד בועז בן - צור בחקירה נגדית
בועז בן צור
נגדית
מר שמילה בוקר טוב לך. אני חוקר מטעמו של מר נתניהו, אני כבר אומר גם לך וגם לבית המשפט שהחקירה שלנו תהיה ממוקדת, היא תעסוק בעיקר בעניין אחד וזה המעמד שבו אתה ניגש להחתים את מר נתניהו על אישור העברת אמצעי השליטה בבזק - YES ומה שסובב את אותו אירוע, בסדר?
מימון שמילה
נגדית
אוקי
בועז בן צור
נגדית
אני כבר אומר לך שאנחנו סוברים שלנושא הזה, כלומר של ההחתמה והתהליך שהיה יש חשיבות בתיק הזה, הנושא הזה נדון איתך בקצרה בחקירה הראשית שלך ואני רוצה לפתח את הדברים בסדר?
מימון שמילה
נגדית
בסדר גמור
בועז בן צור
נגדית
אני רוצה להתחיל מהסוף. אתה נשאלת בסוף החקירה הראשית שלך על ידי עו"ד תירוש נשאלת מספר שאלות והשבת תשובות. אנחנו רשמנו מפיך, זה לא הרישום המחייב כי זה לא הפרוטוקול אבל ברישום חופשי שלנו אני אגיד לך מה נאמר ואני מבקש לדון בזה. שאלה אותך עו"ד תירוש עד כמה במהלך החקירות עברת על חומר אצלך בטלפון, במייל לבקשת החוקרים? על זה השבת, זה היה מיוזמתי. שאלו אותי שאלות, אני אמרתי אין בעיה. היא שאלה אותך, אני שואלת אותך כמה נתנו לך לעיין בטלפון שלך? על זה השבת, שוב, הציטוט ייתכן שהוא לא מדויק עד הסוף אבל אלה עיקרי הדברים לפחות - לא נתנו לי, חקירות זוועה מבחינתי, לא חשבתי שככה חוקרים עדים ממש, לקחת איש 11 שעות להכניס אותו בחדר, הרגשתי כאחרון העבריינים, שירותים בליווי של איזה ג'לוב אני חושב שזה פגע בי, הפלאפון שלי בחוץ, מחפשים אותי, בלהב היה יותר קל.
מימון שמילה
נגדית
מה היה הסוף?
בועז בן צור
נגדית
בלהב היה יותר קל. היא שואלת אותך חברתי - אתה זוכר אם הוכנס לך הטלפון שתוכל לעיין במסמכים? אתה משיב - יכול להיות שהיה, יכול להיות שנתנו לי. שאלה אותך, ולזה אני מגיע עכשיו, זה החשוב, זוכר ששלחת לאחר מכן מסמכים? על כך השבת - אצל חוקר בשם ערן הרגשתי שהטעו אותי בחקירות, הייתי מתוסכל. התחלתי להוציא חומר שיש לי ושלחתי לו מיילים שיש לי שמסבירים מה היה, הוא התחיל לשאול אותי שאלות על סעיף 7 ושאל אותי על ברוריה וזה גרם לי לומר דברים לא נכונים, הוביל אותי לא נכון וחשוב לי לומר שהתלבטתי אם לשלוח את זה ליועץ המשפטי לממשלה באותה עת, אבל הסתפקתי לשלוח אליו.
מימון שמילה
נגדית
נכון
בועז בן צור
נגדית
נכון. עכשיו הדברים האלה למי שלא מכיר נשארים קצת סתומים, לא מבינים למה אתה חשבת ללכת ליועץ המשפטי לממשלה, למה הטעו אותך? התובעת לא שאלה אותך, לא פיתחה איתך את העניין אז זה התפקיד שלנו בסדר? זה מה שאנחנו נעשה ונלך צעד צעד בניחותא כדי להבין למה בסוף חקירה אתה שוקל אחרי שהטעו אותך, אחרי שבדקת והטעו אותך לפנות ליועץ המשפטי, אני מבין שזה בתלונה ליועץ המשפטי נכון?