פרוטוקול 30.09.2025
עד מרכזי: ארנון אליעז · 466 אמירות
פתיח
נגדית
נוכחים : מטעם המאשימה : עו"ד אלון גילדין ; עו"ד קרן צבירן – לצטר ; עו"ד נועם הירש ; עו"ד טליה קליין מטעם הנאשמים : ב"כ נאשם 1 עו"ד עמית חדד ; עו"ד נועה מילשטיין ; עו"ד ישראל וולנרמן. ב"כ נאשמים 2 ו-3 עו"ד שניר קלימי ב"כ נאשם 4 עו"ד הילה פרנקו פרוטוקול פרוטוקול הדיון הוקלט. העיד: ע"ה 6 – פקד ארנון אליעז – עדותו הסתיימה. הוגשו מוצגים: נ/4503 עד נ/4505. החלטה הדיון הבא קבוע ביום 15.10.2025 בשעה 09:30, להמשך עדותו של נאשם 1. הדיון יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב. ניתנה היום ח' בתשרי תשפ"ו, 30/09/2025 במעמד הנוכחים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. לא רשום.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא רשום הקבינט. אתה יודע שבסופו של יום, "הקבינט" מגדיל בכ-50% את כמות הסיגרים שהתקבלו ממילצ'ן, מ-180,000 שקל ל-267,000 שקלים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא זוכר את הפרטים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אוקיי. אז אני אומר לך. זו חתיכת הגדלה, ואני רוצה שנראה ביחד איך הדברים קרו. אתה זוכר כיצד באה לעולם חנות "הקבינט" כספק סיגרים נוסף, איך זה קרה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא. לא זוכר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא זוכר. אז אני אזכיר לך. שוב, אתה מעורב פה ישר והפוך, לכן אני רוצה גם את התובנות שלך. אז אני אומר לך ששלושה שבועות לאחר אותה בדיקה שאתה עושה, המזכר הזה ב-17 בספטמבר 2017, הגברת קליין מגיעה לחקירה, וזה כמעט שנה לאחר החקירה הראשונה שלה, החקירה הראשונה שלה ב-6 באוקטובר 2016, אנחנו ב-4 באוקטובר 2017. והיא אומרת את הדברים הבאים למפקד שלך, לדני יופה. זה בהודעה הכתובה שלה מה-4 באוקטובר גיליון 5, שורות 133. "ש. האם היו עוד ספקים נוספים שעל כל הסיגרים שלא שוחחנו עליהם" ואז פתאום היא אומרת "ניסיתי להיזכר בימים האחרונים", זה מלמד שהיה שיח קודם שהוא לא מתועד, אבל זה כבר התרגלנו בתיק הזה. "ניסיתי להיזכר בימים האחרונים. היו מקרים שהיינו קונים בדיוטי פרי, אבל אין על זה חשבוניות. הייתה איזו חנות קטנה שנקראה "הקבינט" בהרצליה פיתוח, לדעתי החנות לא קיימת כבר בכלל" שאלה: "האם את יכולה להעריך כמה סיגרים רכשתם בקבינט" ואז היא אומרת "זה היה ממש בהתחלה, הם לא ידעו שאני עובדת עם מילצ'ן. קשה לי להעריך את הכמויות, אולי שילמתי בכרטיס אשראי שלי וארנון זיכה אותי, לא קנינו שם הרבה". אתה רואה, זו הגירסה הראשונה שלה. בסדר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. בהמשך היא אומרת בעמוד 29, בשורה 36, זה בתמליל, היא אומרת ככה "אולי שילמתי בכרטיס אשראי שלי. אני זוכרת איזה פעם או פעמיים וזיכו אותי, לא קנינו הרבה שם אבל אני יכולה להסתכל בקופה הקטנה שלי". כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: מה השאלה אליו?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. גבירתי, הוא אחר כך יעשה את כל הפעולות שקשורות לזה. אנחנו נראה את זה בהמשך. בסדר? מי שיטפל בקופה הקטנה, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: לא, בסדר, שנדע לאן זה הולך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. גבירתי שאלה אז אני עונה, פשוט הוא, יבואו, יחקרו את רואה החשבון, את הקופה הקטנה, הוא יראה, הוא יחקור את ... חסון, אנחנו נראה את זה ביחד. אני מקריא לך בינתיים כדי לחסוך זמן. בתמליל. אומרת הגברת קליין "אולי שילמתי בכרטיס אשראי שלי. אני זוכרת איזה פעם או פעמיים וזיכו אותי. לא קנינו הרבה שם. אבל אני יכולה להסתכל בקופה הקטנה שלי, לבקש משרה שתבדוק לי אחורה, אני לא יודעת אם אני יכולה לחפש אולי" זה מה שמספרת הגברת קליין. מישהו עדכן אותך שקליין, בפעם הראשונה שהיא מספרת, כששואלים אותה על "הקבינט" שוב, זה בעקבות שיח לא מתועד קודם אבל זה פחות משנה, שהיא מדגישה שמדובר ברכישות מועטות, שזה היה בהתחלה, שזה נעשה בכרטיס אשראי ואולי זה מופיע בקופה הקטנה? מישהו עדכן אותך בזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. בהתחלה אם עדכנו אותי? לא עדכנו אותי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא עדכנו אותך. כי מה שקורה זה שלאחר מספר חודשים אתה תמצא כמה רכישות קטנות באלפי שקלים בודדים בקופה הקטנה. את זה אתה זוכר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. תראה לי את הדברים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני אראה לך. אין בעיה. אבל אני כבר אומר לך, אתה לא זוכר את סרטי הקופה שמצאת?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. היה איזה, אני לא זוכר מאיפה הם הגיעו אבל היו סרטי קופה, לא זוכר מאיזו חנות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מ"הקבינט", כנראה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ואני אומר לך שגם אחרי שאתה תמצא את הרכישות באלפי שקלים בודדים, כמו שהדס סיפרה בגירסה הראשונה שלה, אתם עדיין, גם אתה, תציג מצגים לנחקרים כאילו מחומר החקירה עולה שנרכשו מ"הקבינט" סיגרים בהיקף של 10,000 שקל בחודש. ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ת. את השאלה הזאת אני זוכר שהתבקשתי לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. התבקשת לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. התבקשתי לשאול. כמו שאמרתי לפני כן, במרבית החקירות שנכנסתי אליהן אמרו לי איזה שאלות לשאול. כמו שאמרתי, אני לא הכרתי את כל התיק, לא הייתי חשוף לכל החומר, המפקדים ידעו הכל, המפקדים שלי, אני התבקשתי לעשות משהו ספציפי לגבי הטבלה ולא ראיתי את כל התמונה הכוללת. זה כשנכנסתי לעדויות, ש. אין בעיה. אני אמרתי לך מה הגירסה הראשונה של הדס.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, אני אומר, כשנכנסתי לעדויות את השאלה הזאת אני זוכר שהתבקשתי לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נראה. בסדר. בוא נמשיך. העדות הזאת שהראיתי לך של הדס קליין עם הגירסה הראשונה שלה שאתה אומר שלא הציגו לך אותה, היא מתקיימת ב-4 באוקטובר 2017 שזה יום רביעי, והגברת קליין מגיעה ב-8 באוקטובר פעם נוספת לדני יופה עם מסמכים שהיא מביאה מהמחשב שלה. אתה יודע להגיד למה המפקד שלך לא הנחה אותך למשל לחפש במחשב של הגברת קליין, או שאיש מחשבים מיומן, למה לא לחפש במחשב של קליין, למה נותנים לקליין לחפש בעצמה במחשב שלה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי, אני התבקשתי לעשות את הטבלה, מה שביקשו ממני עשיתי. אני לא יודע מה דני עשה או לא עשה, אני לא, ש. טוב. רוצים לאתר מסמכים חשבונאיים. בוא נמשיך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני רוצה לציין גם שדני בעצמו היה רואה חשבון. הוא גם היה עורך דין וגם רואה חשבון, ש. ועדיין נותן להדס קליין לעשות בעצמה את החיפוש?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע, הוא גם יש לו את שיקול הדעת שלו כמפקד. אני לא יודע מה הוא עשה, מה הוא החליט.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נמשיך. 8 באוקטובר 2017 מגיעה הגברת קליין, מוסרת שני קלסרים. כמובן בלי צו, בלי הסכמה מדעת של מילצ'ן, בלי כלום. בסדר? אתה רואה שהיא מוסרת שני קלסרים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. ספטמבר 2025 ש. אתה קיבלת אותם. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מה היה בקלסרים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. חומר, קבלות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שהגיעו, ש. כן. אז אתה קיבלת אותם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני מתאר לעצמי. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כמובן שלא בדקת אם הייתה הסכמה של מילצ'ן, או אם היה צו. לא בדקת. קיבלת מהמפקדים וניגשת לטבלה שלך לסכום. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: הוא יכול להגיד מה הוא בדק או לא בדק.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. שאלתי. אם אתה בדקת. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: לא 'לא בדקתם'.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא, שאלתי 'לא בדקת'. לדעתי שאלתי בגוף יחיד. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אתה לא בדקת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זו הייתה שאלה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. ודאי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, לא בדקתי. זה לא במסגרת האחריות שלי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ומה שעשית זה לקחת את זה ולבדוק איזה נתונים רלוונטיים יש להוסיף לטבלה שלך. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לפי הקריטריונים שנתנו לי המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה זוכר מה היו הקריטריונים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. באותו שלב, באיזה תאריך זה היה, בהתחלה כמו שאמרתי, שלושה סוגים עם סיגרים של, בתפזורת. בהמשך כשעלו שאלות לגבי חשבוניות שלא היו בשלושה סיגרים האלה, אז חלק מהמקרים התבקשתי להעמיק את הבדיקה גם באותו פעם שהיה עם דני והדס, ש. זה נקרא להעמיק את הבדיקה, מה שעשית? שנכנסת אליה לשלוש דקות זה להעמיק בדיקה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שהתבקשתי. אני עשיתי מה שהתבקשתי. ספטמבר 2025 ש. אז בוא לא נשתמש במילים כמו 'להעמיק בדיקה'. אתה יודע, זה מטעה. זה שם מטעה. להעמיק בדיקה זה להעמיק בדיקה. לבוא להדס שניה אחת בחדר אצל דני יופה באופן לא מתועד לשאול אותה על מלא חשבוניות בשלוש דקות וללכת, זה לא להעמיק בדיקה. יש לזה שם אחר, אני לא רוצה שאף אחד ייעלב אז אני לא אומר אותו, אבל זה לא להעמיק בדיקה. זה מה שעשית.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. דברים שביקשו ממני לעשות אקסטרה מלבד להכניס לטבלה, עשיתי. מלבד זה, מה שלא התבקשתי לא עשיתי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר בוא נמשיך. בשני הקלסרים שאתה מקבל אתה מוצא חשבונית אחת של "הקבינט" לא מהשנים 2012-2013 אלא מ-2014 בסך 2,350 שקלים. אתה מודע לזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אתה יכול להראות את זה. תראה, אני לא זוכר את כל החשבוניות בתיק.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני אראה לך את זה. בסדר. עכשיו, אין בקלסר הזה שום דבר ביחס לשנים 2012-2013 מהקבינט. שום כלום. אני רוצה בכל זאת, דיברנו על זה גם אתמול, ואני אעשה את זה מאוד קצר. אתה זוכר שלא מצאת שום תיעוד של "הקבינט" בשנים האלה שם?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא זוכר מה היה. אתה שואל אותי שאלות, אני צריך לראות את הקבלות, את מה ששאלת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אז קח את זה ממני כנתון, בסדר? אין לך מה לראות כי לא היו קבלות. כך את זה ממני כנתון, לא היו שם קבלות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לגבי השאלה ששאלת עם "הקבינט", עם ה-10,000 ₪, זו שאלה שהתבקשתי לשאול, אני לא יודע באיזה מקום זה עלה בחקירות של, ש. אתה שאלת. אני אראה לך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, זו שאלה ששאלתי כי התבקשתי לשאול אותה. אני לא יודע מאיפה המפקדים הביאו את זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בקלות, לטעמנו, לשיטתנו, מתיאום גירסאות מאוד לא מוצלח ובניגוד לגירסה הראשונה של הדס קליין. בסדר? אנחנו גם נוכיח את זה עד סוף כל הסופים בהליך הזה. אנחנו נראה מה עשו פה בתיק הזה, ברמה שתחייב אפילו חקירה פלילית. בסדר? בוא נמשיך. תאשר לי שביחס לכל הרכישות בחנויות האחרות היו לכם כמה וכמה מערכות של תיעוד. שוב, רכישות, לא מסירה לנתניהו. אני מדבר רק על הרכישות .היה לכם את החשבוניות שקיבלתם מהדס, נכון? ספטמבר 2025 ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. היה לכם חשבוניות שקיבלתם מהחנויות עצמן לאחר שהוצאתם להן צווים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. נכון.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. היה לכם בנוסף גם את הטבלאות של שרה שוחט של רואה החשבון על כל הוצאה, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. נכון.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זאת אומרת מצאתם למעשה תיעוד משולש. שרה שוחט כותבת על זה, יש בחנות ויש אצל הדס. שוב, לפעמים היו חריגות כי פתאום קבלה אחת נשמטה פה, נשמטה שם. אני מדבר על הכלל. זה נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. נכון. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עכשיו ביחס ל"קבינט" אני אומר לך שלא היה לכם לא תיעוד בטבלה של שרה שוחט לא תיעוד ב"קבינט" ולא תיעוד אצל הגברת קליין, להוציא את סרטי הקופה שלא מתאימים כמובן לכל הגירסאות. אתה מודע לזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא זוכר אם היה תיעוד או לא. זה קבלות שהתקבלו. אם נכנסו לטבלה אז כנראה שהתבקשתי להכניס אותן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא לא נכנסו לטבלה. דרך אגב, אתה לא הכנסת להכניס לטבלה את "הקבינט" אני אראה לך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הסכמתי, כמו שאמרתי, לא היה לי שיקול דעת באף סכום שהכנסתי. אני רוצה לציין את זה. לא היה לי שיקול דעת באף סכום שהכנסתי לטבלה. כל מה שהכנסתי, זה היה לפי ההחלטות של המפקדים שלי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ואני אומר לך שביחס ל"הקבינט" למרות שלא היה לך שיקול דעת, אפילו אתה הצבת קו אדום שם. אני אראה לך גם מה אתה כותב בסוף הטבלה בהקשר הזה. קודם כל תאשר לי שדרך המלך לקבל נתונים על רכישות זה להוציא צו לחנות עצמה. היא מחויבת בשמירת תיעוד, ת. אני לא יודע מה היה השיקול דעת של המפקדים פה במקרה הזה. ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ש. אני לא שאלתי מה היה שיקול הדעת של המפקדים במקרה הזה. למשל אתה הלכת לחנות, ל- one ways, אתה הלכת עם צו לקבל את הנתונים, אני תיכף אראה לך. הוצאתם צו גם לחנות וגם לרואה החשבון כי אולי בחנות זה לא נשמר, ת. עם סער שפירא?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עם סער שפירא. כן. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. בנמל תל אביב. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. ב"הקבינט" לא עשיתם את הפעולה הזאת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני הייתי ב"הקבינט"?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אף אחד לא היה בקבינט. אתה יודע להגיד למה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע. אני לא הייתי שם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. טוב בוא נמשיך. ב"הקבינט" אין לכם שום מסמך, יש גירסה ראשונית של הדס שאומרת את ההיפך הגמור מהמצגים שאתה תציג אחר כך לנחקרים האחרים ואתם לא הולכים לקבינט לקבל צו לקבל איזה שהוא נייר. איזו תשובה יש לך בהקשר הזה או שאתה פשוט לא יודע למה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא יודע, גם לא עברתי על העדויות של הדס. כל מה שעשיתי היה לפי הנחיות של המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. אני אומר לך שלגבי יתר בעלי החנויות, חוץ מ"הקבינט" אתם קודם כל הוצאתם צו, אחר כך מימשתם את הצו, קיבלתם חשבוניות. שוב, זה אחרי שהיו חומרים לא חוקיים שהושגו בלי הסכמה מדעת וכולי. לאחר מכן אתה ביצעת פעולות התאמה בין המסמכים שהתקבלו מקליין לבין המסמכים שהתקבלו מהחנויות ואחר כך אתה הלכת וחקרת את בעל החנות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. עם סער.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. למה ב"הקבינט" לא עשיתם את זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה היה השיקול של המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. אתה שמעת שביחידה מדברים שיש בעיה עם החנות הזאת, עם "הקבינט"? יש לך זיכרון כזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. יש לי זיכרון על משהו שהיה הצפה באיזו חנות, אני לא יודע אם זו החנות הזו או חנות אחרת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זו החנות הזו. כן. אם מישהו אומר שיש הצפה, לא מוציאים צו? לבדוק בכל זאת?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה היה הסיפור שם. זה משהו שעלה שהיה הצפה, אני זוכר שהיה זכור לי משהו, מקרה, וגם בחומרים שהתרעננתי אצלכם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ולא הולכים לרואה החשבון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי, אני התבקשתי לעשות דבר ספציפי. כל שאר הפעולות שנעשו או לא נעשו זה בהחלטת המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. דבר נוסף, לכל החנויות האחרות לפני שניגשתם אליהן, הוצאתם צו. לקבינט לא הוצאתם צו לפני כן. הוא רק אמר לכם שהיתה הצפה ובזה העניין נגמר. מה, חזיתם מראש שהיתה הצפה ולכן לא צריך להוציא צו?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא, באמת שלא הייתי בלופ הזה של התקשורת איתם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא היית. בסדר. 25 באוקטובר 2017, גם קוקי, קוקי גרשוני ז"ל הוא הבעלים של "הקבינט" שואלים אותו "כיצד הדס שילמה על הסיגרים" והוא עונה "בכרטיס האשראי שלה" אתה רואה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תאשר לי שאם שני עדים מעידים על ביצוע רכישות בכרטיס אשראי, זה דבר מעניין. זאת אומרת גם הדס אמרה על כרטיס אשראי וגם הוא אומר על כרטיס אשראי, זה נתון שאפשר לבדוק אותו. נכון? יש למשטרת ישראל את היכולות לבדוק את הנתון הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. יש אפשרות, אני לא יודע מה היה השיקול של המפקדים פה. אני לא מכיר את העדות הזאת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אה. אבל יש אפשרות לבדוק את זה. יש בכוחה של משטרת ישראל לבדוק את הנתון הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. יש אפשרות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה יודע להגיד למה לא בדקתם?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה היה שיקול הדעת של המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תראה, הדס, כשהיא בדקה, נתנו לה לבדוק במקום לבדוק בצווים בצורה נורמלית, נתנו לה לבדוק, אני רוצה להראות לך את המזכר ת/1430, זה מזכר שיחה עם הגברת קליין שערך דני יופה. הוא ספטמבר 2025 ש. אז בוא נראה. אתה זוכר, ראינו מה קוקי אומר, רכישות בכרטיס אשראי. ראית את זה, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ראינו את מה שאמרה הדס בגירסה הראשונה שלה, רכישות באשראי. עכשיו אני רוצה להראות לך עוד, את מה שאתה חקרת את שרה שוחט, ב-26 באוקטובר בנושא הזה. קודם כל תאשר לי שזה אתה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. זה אני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. בסדר, אמרתי שאתמול זה היה טוב להגיד 'זה לא אני' 'אני קטן', היום זה אתה. עכשיו בוא תראה מה אתה שואל. שוב, בניגוד לחומרים שנחים אצלכם ביאח"ה.
אלון גילדין
נגדית
באיזה תאריך זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ב-26 באוקטובר 2017.
אלון גילדין
נגדית
אני מתנגד לשאלה הזאת. כשחברי יסיים אני אתנגד. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אל תענה לשאלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. "ש. מחומר החקירה עולה כי בוצעו רכישות לאורך שנתיים בחנות "הקבינט" בסכומים של כ- 10,000 ₪ אחת לחודש", כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: עו"ד גילדין אני שומעת אתכם עד לפה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. גם אני שומע וגם העד שומע וכולם שומעים. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אולי תסגרו את הרמקול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הרמקול סגור. אני חוזר על הדברים. אני מתנצל על ההפרעה. "מחומר החקירה עולה כי בוצעו רכישות לאורך שנתיים בחנות "הקבינט" בסכומים של כ-10,000 שקלים אחת לחודש/חודשיים ששולמו במזומן. האם יש לך פירוט של הוצאות כספיות של הדס קליין במזומן שהתקבל מארנון מילצ'ן?" תשובה "אני לא יודעת. זו פעם ראשונה שאני שומעת על זה. אני אבדוק אם קיים תיעוד" שאלה "האם מוכר לך השם יעקב גרשוני מחנות "הקבינט"" תשובה "לא, לא זוכרת שנתקלתי בשם הזה". יום קודם, ה-25 באוקטובר 2017 שואלים את קוקי "כיצד הדס שילמה על הסיגרים" והוא עונה "בכרטיס אשראי שלה" אז קודם כל אני רוצה לדעת איך אתה אומר, ש. לא, הוא מתנגד לא לשאלה שלי שוב. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: רגע, נשמע את ההתנגדות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני רוצה בכל זאת, שיידע על מה להתנגד גבירתי. אני שאלתי על המזומן.
אלון גילדין
נגדית
לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. יש הקלטה, ניקח אחורה, אני שאלתי, אמרתי 'יום לפני כן היה',
אלון גילדין
נגדית
תן לי להשלים את המשפט בבקשה. תגיד מילה, תגיד שכל מה שאני אומר לא נכון אבל תן לי לפחות להגיד. חברי אמר על המזומן, האשראי, אני לא יכול להציג פה את כל הראיות, מה מזומן ומה אשראי, לא על זה ההתנגדות, ש. אבל זה מה שאני שואל. אם לא על זה ההתנגדות,
אלון גילדין
נגדית
תן לי להשלים משפט.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אז אפשר להתנגד לשאלה שלא נשאלה? כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אולי תשב רגע. עו"ד חדד יישב, אתה תסיים את ההתנגדות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני הבהרתי, בית משפט רוצה בכל זאת לשמוע התנגדות לשאלה שלא נשאלה. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: תן לנו לשמוע את ההתנגדות. למה אדוני מתנגד?
אלון גילדין
נגדית
חברי הניח תשתית בפני העד, אמר לו 'כשאתה ב-26 באוקטובר מציג מצג שזה 10,000 ₪ זה בניגוד מוחלט לכל החומרים שהיו לך' זה חברי אמר. בלי קשר, אמר מה מזומן ואשראי, על הגרסאות האלה אני לא מדבר עכשיו. ואני, מה שאנחנו ... שהשאלה היא מטעה, למה אני אומר שהשאלה מטעה? כי באותו יום קודם, ב-25.10 המוכר של הסיגרים, הוא הבעלים, אחרי זה תגיע גם המוכרת תגיד אותו דבר, אבל בשלב הזה המוכר, האיש שמכר את הסיגרים ידע לכמת את הסיגרים ולכן כשמישהו אומר שמחומר החקירה עולה סכום, אני מבין שאמרו לו המפקדים ואמרו לו המפקדים, אבל כשחברי מציג תשתית שזה בניגוד, שאין דבר כזה, שזה שקר מוחלט, כשאין שום תשתית לזה, זה הטעייה כי זה לא נכון. אולי גרשוני טעה אולי גרשוני שיקר, אבל יום קודם הייתה להם תשתית ואחרי זה היא תתחזק, אחרי זה יגידו אותו דבר עוד אנשים. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: תשתית ל-10,000 שקלים לחודש במזומן?
אלון גילדין
נגדית
לזה שזה 10,000 ₪ בחודש או חודשיים, אני לא זוכר מה הוא אמר. 10,000 ₪ לחודש או חודשיים זה הגירסה של גרשוני מיום לפני. אחרי זה עינב ... שגם הופיעה... כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: מה ראינו? למה הפנית קודם?
נעה מילשטיין
נגדית
הפנינו לאמירה של, ש. גבירתי רואה מה צבענו והצגנו? כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: זה של גרשוני?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. אני עסקתי בשאלה של האשראי. עכשיו חברי קם, כי בראש שלו הוא יודע שהטענה של 10,000 שקל היא טענה שקרית, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: השאלה היא מזומן ואשראי או השאלה היא סכומים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן.
אלון גילדין
נגדית
...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה לעשות, הנה, זה במקרה פתוח וצבוע.
אלון גילדין
נגדית
וגם אמרת לו. מזומן, אשראי, אתה לא צריך להגיד, אני מסכים איתך. אבל גם...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. למה אנחנו מבזבזים זמן.
אלון גילדין
נגדית
הצגת לו תשתית נוספת שלא היה להם שום דבר. כשהוא אומר לו מחומר החקירה 10,000 ₪, אומר לו '... כלום, זה בניגוד מוחלט לכל מה שראית וכל מה שהיה', זה דברי חברי. בנוסף לטענתו על מזומן ואשראי. על זה אני מסכים עם חברי. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: עו"ד חדד אם השאלה רק מזומן ואשראי אז אולי תחדד, ש. גבירתי אני לא אחדד כלום כי זה היה חד לחלוטין. אני הצגתי את זה, שאלתי כיצד היא שילמה על הסיגרים בכרטיס אשראי שלה, אמרתי שרק יום לפני כן, ואפשר להעביר לאחור, זה עוד פעם התנגדות מיותרת. אפשר להעביר לאחור ולשמוע. שאלתי 'אתה שואל אותו על מזומן', זו הייתה השאלה שלי 'רק יום לפני כן הגיע קוקי', הצגתי את זה שוב על המסך, ואמרתי לו 'והוא אומר ספטמבר 2025 שהיא שילמה בכרטיס אשראי, לכן על בסיס מה אתה אומר מזומן?, זו הייתה השאלה שלי. קם חברי והתחיל בסימפוזיון מיותר, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: תחזור על השאלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוודאי שאני אחזור על השאלה.
אלון גילדין
נגדית
כבודכם לא שמע שהוא...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה זה רלוונטי? כי זה כתוב,
אלון גילדין
נגדית
... כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: עו"ד גילדין, זו השאלה, אנחנו נשמע אותה.
אלון גילדין
נגדית
.... לשאלה, אבל בסדר. התיישבתי. אבל תגיד עוד פעם, ש. אבל אמרתי את זה מהתחלה, ניסיתי למנוע את ההתנגדות. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: די. גמרנו עם זה. תכניסו את העד ותחזור על השאלה של מזומן ואשראי. 100,000, 10,000 או 1,000. תחזור על השאלה של מזומן ואשראי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תיכף. ניגע גם בסכומים, נראה אותם, זה גם מאוד נחמד לראות. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: כשתגיע לסכומים נראה מה יהיה אז. תהיה שאלה על הסכומים. כרגע השאלה היא לא על הסכומים, אז תחזור על השאלה.
הודעת מערכת
נגדית
(העד חוזר לאולם)
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ארנון אתה זוכר מה שאלתי אותך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני רק רוצה להבין, לגבי "הקבינט" זה החנות שהייתי עם סער בנמל?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה קשור לשש קבלות ש-, ש. כן. זה קשור לקבלות, ת. הקבלות הגיעו מהנמל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא. לא. תלך איתי, בסדר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. פשוט צריך לראות, ש. אני לא מטעה אותך, ואתה רואה, אפילו כשאנחנו לא מטעים אותך והתביעה חושבת שאנחנו מטעים אותך, אז היא מתנגדת. הכל בסדר. אני מסביר שוב, הקבינט זה המקום שבו לא הוצאתם לו צווים, בקופה הקטנה, ת. אני הייתי שם?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא הייתי שם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה לקחת סרטי קופה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. איך הם הגיעו?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שרה שוחט מביאה אותם. תיכף נראה את זה ביחד. אין לנו סודות. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אתה זוכר את זה בכלל?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שרה שוחט הביאה מספר פעמים חומרים. פעם או פעמיים. צריך לראות מה היא אמרה לגבי זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. רק כדי שבכל זאת נתיר איזה שהוא ספק, אלו הקבלות, מסומנות "ארנון אליעז", עם סרטי הקופה, ארנון אליעז זה אתה, המזכר הוא שלך. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי. אז מה זה קשור לקבינט?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זה "הקבינט".
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה "הקבינט"? בריל אנד קו זה הקבינט?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. " - קבינט" אתה רואה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. בסדר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עכשיו אני חוזר לשאלה שלי, אחרי שראינו שאתה מעורב בנושא הזה, אני חוזר על השאלה. אני שאלתי אותך, אתה מציג, אני מקריא שוב "מחומר החקירה עולה כי בוצעו רכישות לאורך שנתיים בחנות הקבינט בסכומים של כ-10,000 ₪ אחת לחודש/חודשיים ששולמו במזומן" בסדר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. יום לפני כן, אני פשוט, זה דקלום של מה שהיה בשאלה הקודמת. ראינו מה שהדס אמרה לכם ב-4 באוקטובר שהיא שילמה בכרטיס אשראי שלה, יום לפני כן, קוקי נחקר ושואלים אותו "כיצד הדס שילמה על הסיגרים" והתשובה שלו "בכרטיס אשראי שלה" שאלתי אותך איך זה יכול להיות ששניהם מספרים את אותו שקר, כי לשיטתם, אנחנו ראינו שאין בכרטיס האשראי שום דבר, אמרת שזה מוזר, אתה לא יודע, ת. לא אמרתי מוזר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני אומר שזה מוזר. ועכשיו אני שואל אותך, זה לא מוזר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא אמרתי את זה. אני לא מכיר מה הם אמרו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אוקיי. בסדר. ועכשיו אני שואל אותך למה אתה מציג את המצג לשרה שוחט שהתשלומים היו במזומן כשקוקי אומר לכם יום לפני כן שזה היה בכרטיס אשראי?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי קודם, זה התבקשתי, שאלה שהתבקשתי, כמו שאלות נוספות שהתבקשתי לשאול, לדעתי השאלה הזאת עלתה גם בעדויות אחרות והתבקשתי לשאול אותה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זאת אומרת זה הוכתב לך, ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שבחומר החקירה עולה שזה במזומן, למרות שראינו את חומר החקירה. זה לא במזומן. זה באשראי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שהסברתי, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: עו"ד חדד, זו תשובתו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שהסברתי מקודם, העדויות שאתה הצגת מקודם, אני לא הייתי חשוף אליהן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא היית חשוף אליהן. תגיד לי, אתה, כמי שחוקר את שרה שוחט, שכל האינפורמציה אצלה, היא מחזיקה את כל הנתונים ואתה שואל אותה על רכישה ב-10,000 שקל לחודש, 120,000 שקל בשנה, 240,000 שקל בשנתיים, והיא אומרת לך 'אני לא מכירה דבר כזה' זה לא הטריד אותך, לא חשבת שזה מוזר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי, ש. שניה. תן לי לסיים ארנון. אתה עורך את הטבלאות, אתה רואה מה הסכומים, אתה רואה שזה בעצם זו חנות שקנו בה הכי הרבה בשנה, 10,000 שקל בחודש או חודשיים, זה לא מטריד אותך שאומרת מנהלת החשבונות, ת. לגבי הטבלה, הסכום הזה נכנס? אני שואל שוב.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תיכף אנחנו נגיע לטבלה. בסדר? אני רק שואל אותך אם זה לא הפריע לך. זאת אומרת מספרים לך, אומרים לך שמחומר החקירה יש רכישות במזומן 10,000 שקל בחודש, ושרה שוחט אומרת י לא מכירה, פעם ראשונה שאני שומעת את זה, לא נתקלתי בזה', אתה מציף את האינפורמציה הזו למפקדים שלך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כל העדויות שאני גביתי, לא היו מספר רב, היו בערך סביבות ה-5, 6, 7 הודעות, הכל המפקדים עודכנו וידעו על כך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. וזה לא הטריד אתכם?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי לך, אני לא הכרתי את כל התמונה בתיק. אני לא הייתי מעורב בהחלטות, לא נחשפתי לעדויות בתיק.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תגיד לי, בטבלה שהכנת הייתה רכישה אחת במזומן אפילו? בכל הטבלה שהכנת. הייתה איזו שהיא רכישה במזומן?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. צריך לראות בטבלה מה רשום.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אם אני אומר לך שלא?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שוב, אני שואל, הסכומים שאתה אומר, ה-10,000, זה היה בתוך הטבלה? לא הצלחתי להבין.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא. אני אומר לך, בטבלה אתה בסוף לא תסכים להכניס את סכומי הקבייט.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אין לי פה שיקול דעת. אני חוזר על זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני אראה לך, כתבת הערה בסוף. אני יכול להראות לך את זה אפילו עכשיו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. תראה לי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא הכנסת. בסדר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא הכנסתי, זה לא ש-, ספטמבר 2025 ש. לא הכנסת את זה. זה יהיה בכתב האישום. לטבלה אתה לא, ת. אני אגיד לך את האמת, גם את כתב האישום לא קראתי אז אני לא, ש. בסדר. אתה תכניס לטבלה רק את סרטי הקופה, מה שיש ראייה, ת. אוקיי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. למרות שזה לא קשור לאדוני, ת. סרטי הקופה הם מהחנות בנמל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא, תהיה איתי ארנון. סרטי הקופה מהקבינט ששרה שוחט מביאה לך ... שאתה תופס אותם. אותם אתה תרשום פה, קופה קטנה, אתה רואה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. את הכסף, את ה-120,000 שקל האלה, ת. דרך אגב, אם רשום X זה אומר שזה לא נכלל בסכום.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה רשום בכמות ולא נכלל בסכום פה. ה-X.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן, אבל אתה רואה, אלה בלי X.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. למה החלטת דרך אגב אותם לא לכלול בסכום?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כל מה שהיה זה הנחיות שקיבלתי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הנחיות שקיבלת. בסדר. בוא נמשיך. עכשיו, כרואה חשבון לא חשבת שכדאי להוציא את פירוט האשראי של הגברת קליין לראות?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי, ש. לא אני שואל, ת. אז אני אומר, כרואה חשבון, ש. ארנון, האם אמרת למפקדים שלך 'יש פעולות חקירה בסיסיות שאפשר לעשות פה, בואו נעשה אותן'.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא דיברתי עם מילצ'ן על הדברים האלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. עכשיו, האם הראיות שאתה מקבל בקופה הקטנה, שאתה מקבל אותם, תאמו לגירסה הראשונה של הדס 'לא קנינו הרבה' או שהם תאמו לגירסאות האחרות שנראה שאתם טוענים 10,000 שקל בחודש?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי, אני לא ראיתי את הגירסאות ה-, באותו זמן של החקירה לא הכרתי את הגירסאות האחרות שהיו בתיק.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל בכל זאת מה שגילית מפה, בקלסר שאתה תופס, זה שהיו רכישות בהיקף קטן או בהיקף גדול?
אלון גילדין
נגדית
מה זה 'מפה'?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מפה מהקלסר שהוא תופס, קלסר קופה קטנה. אני יכול להראות לך אם אתה לא זוכר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני צריך לראות מסמכים. קצת נהיה לי, עם כל הקבלות, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: אולי תעזור לו, הוא לא יכול לזכור.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זה בדיוק מה שאני עושה. הנה, אתה רואה, יש לך את הקלסר קופה קטנה ואז אתה לוקח לשנים 2012-2013, אתה יכול לראות שזה בערך 6,000 שקל בשנה משהו כזה. קצת פחות.
נעה מילשטיין
נגדית
נגיש את זה. מוגש ומסומן נ/4503 ש. למה זה תאם? לאיזו גירסה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. וזה אתה טענת שזה נכנס לחישוב?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה ראית, אתה אמרת לי שחלק נכנס וחלק לא נכנס. אמרת שיש X. אבל הם כן בטבלה, חלק יש X.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל אני שואל שאלה האם זה תואם את הגירסה שאתה הצגת לשרה שוחט שיש פה 10,000 שקל בחודש או שזה תאם את הגירסה שהקראתי לך קודם של הדס קליין שאומרת שהיו רכישות בסכומים מועטים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. תשמע, השאלה של ה-10,000, ש. אני מתקדם. בוא נמשיך. אני אומר לך שזה תאם את הגירסה הראשונה של קליין. אתה שמת לב דרך אגב כשתפסת את זה, כשקיבלת, שמת לב שאין פה 10,000 שקל בחודש, נכון? זה גם בלי להיות רואה חשבון אפשר לשים לב.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי את השאלה של ה-10,000 שקל, התבקשתי לשאול, ש. ארנון תעשה לי טובה. אני לא שאלתי אותך האם זה הגיע כתורה למשה בסיני 10,000 שקל בחודש או כורש למומי לדני לארנון שזו המסירה שם, או משהו אחר, או שזו המצאה שלך. שאלתי האם כשאתה מקבל את סרטי הקופה, סוף סוף ראייה אובייקטיבית ביחס ל"הקבינט", האם שמת לב שזה לא תואם למצג שאתה תמשיך להציג לאנשים אחרים על 10,000 שקל בחודש. זה מה ששאלתי. יכול להיות שלא, יכול להיות שתגיד יעמית, קראתי ראיתי שזה 1,800, חשבתי שזה בעצם 11,000 שקל'.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני חוזר שוב על מה שאמרתי. את השאלה של 10,000 שקל אני זוכר שהתבקשתי לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ארנון, אני שאלתי האם שמת לב שזה לא מתאים ל-10,000 שקל בחודש, כן או לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע אם לא היו עוד קבלות. אני לא יודע. זה מה שהביאה לי שרה שוחט. אני לא יכול לדעת אם היו עוד קבלות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה מלך הקבלות בתיק. בסדר? אתה מלך הקבלות. כל הקבלות מגיעות אליך, כך סיפרת אתמול, כל קבלה מגיעה במשפך, עוברת בסוף אליך. בלי צווים, בלי הסכמה מדעת, לא כדין, כן כדין, בסוף מגיעה אליך. אני שואל, אתה יודע מה כל הקבלות שיש, אתה יודע שאין עוד קבלות. האם שמת לב, כשאתה לוקח את הקבלות האלה ואוסף אותן, שהן לא מתאימות לטענה שקונים ב-10,000 שקל בחודש?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אז כמו שאמרתי, אני את הקבלות האלה ראיתי. לגבי השאלה של ה-10,000 שקל שהתבקשתי להציג מספר פעמים בעדויות, זה מה שהתבקשתי לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שמת לב שפה אין 10,000 שקל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אבל אני לא יודע אם אין עוד קבלות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. פה שמת לב שאין.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. פה ספציפית פה זה לא 10,000.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. בוא נמשיך. שאלת דרך אגב מישהו אם יש עוד קבלות?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה, את מי אני צריך לשאול. מה, לגבי, עוד מה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עוד קבלות שהגיעו ל-10,000 שקל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הקבלות הגיעו אלי, אני לא, ש. זה מה שאני אומר. אתה ידעת שאין עוד קבלות אחרות כי הכל הגיע אליך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע, אנשים כמו עידן, דני, הביאו אלי, ש. מומי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא זוכר אם מומי הביא לי חשבוניות, אבל הביאו לי חשבוניות ולפי זה עבדתי. אני לא יודע, לא הכרתי את פעולות חקירה שהם עשו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. דרך אגב, מישהו פעם הביא לך עוד קבלות שהגיעו ל-10,000 שקל בחודש מ"הקבינט"? אני אעזור לך. התשובה היא 'לא'. בסדר? התשובה היא 'לא'. שמת לב לזה מתי שהוא?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני חוזר שוב על התשובה. זו שאלה שהתבקשתי לשאול.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. בוא נמשיך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע איך הם הגיעו לטענה הזאת, אני יודע שאני התבקשתי לשאול ואני זוכר שזה עלה במספר עדויות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. טוב. בוא נמשיך. מספר שבועות לפני שאתה מקבל את סרט הקופה אתה חוקר את הגברת סגל. סגל עבדה בחנות "הקבינט". עינב סגל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני חוקר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. לא. זה עידן. סליחה. זה עידן אדירם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הקבינט?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. הוא חקר אותה באיזה מרכז מסחרי או משהו כזה. ואז הוא אומר לה בדיוק את אותה שאלה שגם אתה אומר. זאת אומרת אין פה את הטענה של מזומן "שאלה: מחומר החקירה עולה כי הדס רכשה בממוצע סיגרים בסכום שנע בין 8,000-10,000 שקל בתקופה של חודש או חודשיים במשך הזמן שבוצעו רכישות סיגרים מחנות "הקבינט" תגובתך". זה לגבי איך הגיעה הגירסה הזאת, אבל נדבר על זה בהמשך. אתה אמרת למישהו אחרי שמצאת את סרטי הקופה יבואו נקרא לגברת סגל בחזרה להציג לה את סרטי הקופה, נשאל אותה איך זה מתיישב עם הטענה של 10,000 שקל בחודש?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני שומע לראשונה את השם סגל, לא ידעתי שעידן היה שם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה יודע להגיד למה למר גרשוני לא הצגתם את סרטי הקופה, הבעלים של חנות "הקבינט"?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא גביתי ממנה עדות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אחרי ש, אבל אתה קיבלת את סרטי הקופה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא החלטתי על פעולות החקירה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. טוב. בסדר. זה ברור לך שצריך להציג אבל ממצאים עובדתיים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ב-7 בדצמבר 2017 הוצאו צווים לחנות פורטו וינו בנמל תל אביב, שזה מה שדיברת עליו מקודם ת. עם סער.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עם סער. ולחנות ריצ'רדסון מהדיוטי פרי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני רוצה להציג לך את הצווים. זה ת/1432 ת/1433. עכשיו בוא נראה את הצו ביחס לחנות פורטו וינו. אתה רואה שזה צו שמוצא לחנות עצמה ומעבר לזה גם לרואה החשבון שמטפל באותה חנות. אתה רואה? "בכל בית עסק המטפל בעניינים החשבונאיים". אתה רואה? כלומר מוציאים צו גם לחנות וגם לרואה החשבון כי יכול להיות שאצל רואה החשבון יש תיעוד רלוונטי, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. אני לא כתבתי את הצו, אבל, זה מה שהחליטו. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זה מה שהחליטו. אתה מימשת את הצו הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הייתי עם סער. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה מימשת את הצו הזה. לא היית עם סער. אתה מימשת את הצו הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הייתי יחד עם סער.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לממש את הצו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לממש את הצו. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זאת אומרת, וזה באמת מה שצריך לעשות, זה ללכת לחנות עם צו ואם אין שם את הנתונים הרלוונטיים, לרואה החשבון, כדי לקבל את החומרים החשבונאיים, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. נכון.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עכשיו, בקבינט לא עשיתם את זה. אני רואה שפה כן עשיתם, בקבינט לא עשיתם. יש לך איזו שהיא תשובה למה היעילות מפתיעה ביחס לכל החנויות, שכבר היה לכם את הקבלות, דרך אגב, היו לכם את הקבלות מהדס ביחס לחנות הזאת, וביחס לכל החנויות האחרות. ב"הקבינט" לא היו לכם קבלות מהדס. למה אצל כולם הלכתם להוציא צווים ול"קבינט" לא הוצאתם צו, יש לך איזו שהיא תשובה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אין לי, אני לא יודע מה היה שיקול דעת המפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. טוב. אני אומר לך שזה נעשה במכוון, אבל אם אתה לא יודע לא נמשיך בזה. נמשיך בלוח הזמנים. חוץ מהפעולה המשונה עם קבלת סרטי הקופה ולמרות שאתם עדיין לא מציגים לקוקי ולסגל את הסרטים האלה, את סרטי "הקבינט", אתה מזמין לחקירה את כל רואי החשבון ומנהלי החשבונות של מר מילצ'ן, אתה חוקר את כולם. אתה זוכר את זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. ואתה שואל אותם שאלה סופר חשובה. שתי שאלות, אני אראה לך. את כל רואי החשבון. דרך אגב, את סרטי הקופה צריך להציג לבעל החנות, נכון? אולי הוא יגיד שזה שלו, אולי הוא יגיד שזה לא שלו.
אלון גילדין
נגדית
אני מתנגד. ..... תגיד שכן, תתייחס, תן פידבק, תגיד 'כן שאלתי' 'לא שאלתי'.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה יכול לענות על השאלה? ספטמבר 2025
אלון גילדין
נגדית
אני מתנגד. זה נשאל. נשאל. 'את סרטי הקופה של הקבינט היית צריך להציג' .... והוא אמר 'אני לא יודע לא אני חקרתי', ואז הוא שואל את אותה שאלה עוד פעם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני חוזר על השאלה בכל זאת. את סרטי הקופה שקיבלת, אתה יודע שכדי לאמת שזה באמת קופה שהגיע מהחנות, אתה יודע שצריך שמישהו יאשר שזה סרט הקופה שהוא הפיק?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה היה שיקול הדעת של המפקדים, אני לא יודע למה החליטו לא להראות או כן להראות. אני לא יודע אם הם הראו או לא הראו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הם לא הראו, אבל לבוא ולאמת את העובדה שזה סרט קופה שהגיע מחנות, או קבלה שהגיעה מסוימת, זה ברור לך שצריך לעשות. זו פעולה רלוונטית.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אתה שואל אותי שאלות על קבלת החלטות שאני בכלל לא הייתי בסטטוס הזה של לקבל החלטות בתיק הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. בוא נלך על הסטטוס שאתה היית. אולי שם תרגיש יותר בנוח. את כל מנהלי החשבונות אתה שואל שאלה אחת ויחידה או שתי שאלות, אבל את כל, ת. שאלתי כמה שאלות נראה לי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נראה. "מה ידוע להם על רכישות מזומן בקבינט" ו"האם מוכר להם אדם בשם גרשוני מ"הקבינט"". וגם "האם התבצעו תשלומים במזומן לספקים" התשובה היא "לא". "האם ידוע לך על רכישות מזומן שהתבצעו בחנות "הקבינט" "לא" "האם מוכר לך השם יעקב גרשוני מחנות "הקבינט"" התשובה היא "לא". זה ישראל אמינוף, אתה חוקר אותו ב-15 בינואר 2018.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני חוקר אותו. זה אני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זאת אומרת אתה שואל את רואה החשבון בתקופה הרלוונטית האם הוא מכיר, הוא אומר לך "לא". "האם היו בכלל רכישות במזומן" הוא אומר לך "לא". מה אתה עושה עם זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אמרתי לך, כל עדות שסיימתי אותה, עדכנתי את המפקדים. גם העדויות היו ברשותם אחרי זה, היה קלסר עדויות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נראה את הכל כדי שלא אשאל אותך את השאלות כמה פעמים. זה מה שענה לך, לא חשבת שהוא משקר בזמן שחקרת אותו, נכון? מר אמינוף.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא זוכר מה חשבתי באותו רגע.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה לא זוכר. הייתה לך סיבה לחשוב שהוא משקר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא ידוע לי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא ידוע לך. בסדר. אתה חוקר את רואה החשבון ראם גור, ב-15 בינואר 2018. בוא נראה מה אתה שואל אותו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מקודם זה היה אמינוף?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מקודם זה היה אמינוף עכשיו זה ראם גור. "האם ידוע לך על רכישות במזומן שהתבצעו בחנות "הקבינט"" תשובה "לא". "האם מוכר לך השם יעקב גרשוני מחנות "הקבינט"" תשובה: "לא". דרך אגב, אלו שאלות שהתבקשת לשאול?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כי מה הייתה המטרה? למה אתם שואלים את רואי החשבון? למה לשאול את השאלות האלה? מה הוסבר לך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הוסבר לי שיש דברים שצריך לברר, כנראה שעלו מעדויות אחרות או מתיק החקירה, דברים שכמו שאמרתי לא הייתי חשוף, והיו שאלות, אני חושב שזה היה סוג של שטאנץ בחקירות האלה שגביתי שהם ביקשו ממני שאני אשאל את, ש. לא, אבל המטרה הייתה לנסות לבוא ולאמת את הטענה שרכשו במזומן סיגרים בחנות "הקבינט", שוב, למרות שקוקי אמר שזה היה בכרטיס אשראי, למרות שהדס אמרה שזה היה בכרטיס אשראי, פשוט לא מצאתם שום דבר באשראי אז התחלתם לבוא ולבדוק את נתיב המזומן, ואז אתה שואל את רואי החשבון ואחד אחרי השני אומר לך שלא, היה אצלנו, לא עבר אצלנו מזומן'. בסדר? "ידוע לך רכישות במזומן שהתבצעו בחנות הקבינט" לא .... גרשוני, לא. בוא נראה עוד שניים, נעשה את זה מהר, גם אתה חוקר אותם. אליהו ענבר,
אלון גילדין
נגדית
מה התאריך?
נעה מילשטיין
נגדית
10 לינואר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מרגלית ממן ב-16 בינואר. זה אתה חקרת אותה, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה שואל אותה "האם ידוע לך רכישות במזומן שהתבצעו בחנות "הקבינט"" 'לא'. "האם מוכר לך השם יעקב גרשוני" 'לא' זה בגיליון 4. "האם התבצעו תשלומים במזומן לספקים" 'לא זוכרת" כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: מה השאלה אליו על זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. פשוט נארוז את הכל כבר גבירתי, במקום לפצל את זה. רואה חשבון אליהו ענבר, אתה חוקר אותו גם באותו יום. גיליון 5. אתה חוקר אותו נכון, גם? ארנון אליעז זה אתה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. וגם הוא עונה לך את אותו דבר. לא ידוע לו והוא לא מכיר. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. עכשיו תאשר לי שלאחר שאתם מקבלים את התשובות הברורות האלה מכל מנהלי החשבונות, כולל שרה שוחט, נורות האזהרה האדומות צריכות להידלק. יש פה אירוע משונה. הדס מספרת משהו, אחר כך משנה את הגירסה שלה באופן קוטבי, לשיטתנו, ממש באופן קוטבי. המסמכים, הסרט קופה קטנה לא תומך בטענה שאתם מנסים להוכיח, ת. סרט קופה לפי מה זה? אשראי או מזומן?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מזומן, אשראי, גם וגם. לא יודע. זה לא מתאים לכל מה שאומרים רואי החשבון פה, שהם לא מכירים ספק של 10,000 שקל בחודש, לא מכירים את גרשוני, לא מכירים אותו. זה הדליק לכם נורות אזהרה באותו זמן?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע מה המפקדים חשבו באותו רגע על זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לך לך. כמי שחוקר אחד אחרי השני. הרי תראה, ארנון, ראינו כבר שאתה יודע לבוא ולהגיד 'כך לא חוקרים'. אתה בא ואתה שואל, נותנים לך משימה לבדוק נתון מסוים. אתה בודק אותו. בכוונה הצגתי לך את כולם, שאלה כבוד השופטת למה אני מציג אחד אחרי השני, ... זו תשובה שהיא חוזרת על עצמה. אז אני שואל, ראשון אומר לך שלא, אז אתה עוד לא מסיק מסקנה. השני אומר לך שלא אתה עוד לא מסיק מסקנה, יש לך איזה שהוא סימן שאלה קטן בראש. השלישי, הרביעי, אחד אחר השני אומרים לך 'לא'. אתה לא מבין שיש פה בעיה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מה השאלה, למה שאלנו על ה-10,000 שקל במזומן?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא. האם אתה מבין שיש בעיה שגירסה, טענה, ת. כמו שאמרתי, אני לא הכרתי את הגירסאות של האחרים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל זה שכל רואי החשבון אומרים לך שזה לא היה ולא נברא, ת. אבל אני לא הכרתי את הגירסה של הדס או אחרים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. בוא נמשיך. אתה ידעת שגרשוני הוא ידיד אישי של הדס קליין?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. גרשוני, ש. קוקי גרשוני, הבעלים של "הקבינט".
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע. לא זוכר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ידעתי שיונתן חסון הנהג, שהוא גם היה מאוד מאוד קרוב להדס קליין, ניהל קשר זוגי עם עינב סגל מ"הקבינט"?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני יודע שזה עלה בהכנה. אני לא יודע אם ידעתי על זה באותו זמן . לא חושב שידעתי על זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. טוב. אתה ידעת שבמקרה לפני החקירות שלהם הם נפגשו בתחנת דלק, ובסופר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מי נפגש?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הדס עם קוקי, עם עינב. יונתן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא ידעתי על דבר כזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ידעת על זה שהם נפגשו לפני החקירות שלהם, באופן מקרי, מזל ממוזל כמו שישראל אוהב להגיד?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא ידעתי על דבר כזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא ידעת שהם נפגשו לפני כן. טוב. עכשיו, אתה אף פעם לא מצאת תיעוד חשבונאי שתומך בטענה שנרכשו סיגרים ב-10,000 שקל בחודש או בחודשיים מ"הקבינט", נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני צריך לראות מה כתבתי, אני לא זוכר הכל בעל פה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ברכישה. ברכישה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני צריך לראות. אם ...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא, אני אומר לך שאין.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אז אתה אומר, אני לא, ש. אתה מצאת משהו? יש משהו אחר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע, מה ש-, ש. אני אראה לך את הטבלה שלך. ואני אומר לך ש"הקבינט" זה רק מה שסימנו, ראינו 1,000 שקל ברכישה. מעולם לא הייתה רכישה ב-10,000 שקל ב"הקבינט". אף פעם. שום דבר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אז מה השאלה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. האם יש לך תיעוד אחר, אולי אנחנו לא רואים כמו שצריך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מה שיש בתיק החקירה, אני מניח שזה כל החומר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסדר. כמובן גם מעלה סימני שאלה על כל הגירסאות של הדס קליין. לא רק בנושא הזה. אבל זה באמת לא קשור אליך. אתה יכול לראות, דרך אגב, בכל זאת, אמרת שאתה רוצה לראות. אלה כל הרכישות של "הקבינט". תיכף נעה תסמן לך אותן. תאשר לי שמעולם, וזה נתון, כך .... יש דרך אגב ב-2014, 2,400 שקל. בסדר? תאשר לי שאין אף לא רכישה אחת ב- 10,000 שקל ב"קבינט". בתיעוד החשבונאי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. צריך לעבור על החשבוניות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הנה, עברנו, ת. פה לא מופיע.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הכללים מאתמול נשכחו? אתמול היה אסור לבוא ולדבר תוך כדי שאנחנו חוקרים, אז היום כן מותר.
אלון גילדין
נגדית
אבל אם אתה שואל 'לא היו מעולם', אם הוא אומר 'מעולם', כן, אני יכול להתנגד כי זה מטעה. אם הוא אומר לו 'בתיעוד אין' אני יושב. אז רק שאלתי למה הוא מתכוון. אחרת איך אני אדע, ש. זה לא הטריד אותך שהספק סיגרים הכי גדול, קבינט, ב-10,000 שקל לרכישה, לא מופיע בטבלת ההוצאות שלו? wine ways כן, בדיוטי פרי רכישה אקראית כן, יש שם אפילו 15 שקלים, ראינו שכן, אבל רכישה של 10,000 שקל ברכישה אחת לחודש או חודשיים לא מופיע. זה לא הטריד אותך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה לא היה משהו שהיה במסגרת האחריות שלי. אני לא, ש. אני לא שאלתי אם זה, ת. לא קיבלתי החלטה. הטריד או לא הטריד.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. סליחה רגע ארנון, למה אתה אומר שזה לא במסגרת האחריות שלך? אני רואה שאתה מקטין את עצמך עוד יותר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא מקטין.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה מכין את הטבלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני אבל את העניין של הקבינט התבקשתי לשאול. אני לא יודע מה היה מאחורי זה בעדויות האחרות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל אתה מכין את הטבלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הכנתי את הטבלה. אבל אני לא יודע מה עמד מאחורי השאלה הזאת שחזרה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. תגיד, מישהו שוחח איתך אתמול אחרי החקירה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מישהו התקשר אליך, שלח לך הודעה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, רק חברים מה-, ש. מה החברים שלך אמרו לך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. חברים, שלא קשורים ל-, ש. מה הם אמרו, החברים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אמרו לי שנהייתי סלב.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה הם אמרו?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה מה שהם אמרו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מישהו אמר לך 'עזרת יותר מדי' 'פחות מדי', מישהו אמר לך דבר כזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שמה עשיתי?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שאולי אתה ענית תשובות שהן לא טובות למשטרה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מישהו רמז לך דבר כזה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אף אחד?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. חברים זה גם שוטרים חברים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שוטר שהוא לא מהיחידה בכלל.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שוטר שהוא לא מהיחידה. ומהיחידה מישהו דיבר איתך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מהיחידה לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ומישהו שהיה ביחידה בתקופה הרלוונטית?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בטוח?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נמשיך.
משה בר עם
נגדית
איפה אנחנו עומדים מר חדד?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לקראת הסוף. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: עו"ד חדד, נשאלת שאלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. ועניתי.
נעה מילשטיין
נגדית
הוא השיב 'לקראת הסוף'.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. השבתי גבירתי. ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: פספסתי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה קיבלת לאורך הדרך מאות רבות של מסמכים משוחט, נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. קיבלתי מסמכים. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מאות רבות של מסמכים. קלסרים, קלסרים, ראינו.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא זוכר כמה קלסרים אבל קיבלתי כמה קלסרים. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. שבכל קלסר יש עשרות של עמודים, לפחות. אולי למעלה מזה, מאות עמודים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. בין עשרות למאות. תלוי איזה קלסר. אני לא יודע, אני צריך לראות את זה פיזית.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. היום אתה נורא, ת. לא, אני לא זוכר איזה, ש. לא קיבלת מאות מסמכים משרה שוחט?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לדעתי היו איזה מספר קלסרים, היה קלסרים יותר עבים, יותר דקים, יותר עבים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אם אני אומר שקיבלת מאות מסמכים, אני טועה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. משרה? הגיוני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הגיוני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. בסך הכל מכל הקלסרים. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בסך הכל מכל הקלסרים. תאשר לי שמעולם לא החזרת לה מסמך מאותם מסמכים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שמה לא עשיתי?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא החזרת לה מסמך מכל הקלסרים האלה. לא החזרת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא זכור לי. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. היא גם מעולם לא ביקשה לקבל בחזרה מסמכים. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. ממני לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. עכשיו תראה משהו נורא נורא מוזר שקורה. ראינו שאתה חוקר את רואי החשבון ב-16 בינואר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. איזו שנה? ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ת. לא ידוע לי מה הייתה הסיבה שהוא החליט להחזיר את זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. וזה דני אמר לך, למרות שלא כתוב פה שדני אמר לך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. דני, בוודאות. אין לי שיקול דעת בלהחזיר חומרים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אולי מומי?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, לא נראה לי. לדעתי זה היה דני כי, ש. למה אתה לא כותב "לבקשת מפקדי דני יופה"?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כי דני עבר על החשבוניות ולאחר מכן נתבקשתי להחזיר את זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. פה לא כתוב שהתבקשת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אז אני אומר לך שהתבקשתי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אתה מוסיף.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני יודע.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אוקיי. בסדר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני זוכר את זה. הוא עבר על החשבוניות האלה בחדר שלו, ואת היתר הוא אמר לי להחזיר. כנראה שהוא היה איתה בקשר. אני לא יכול לדעת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן. גם אנחנו לא יכולים לדעת כי אין מזכר ואין כלום חוץ מזה. אז דני היה איתה בקשר ואנחנו לא יודעים וזה לא במזכר, ואת זה אתם מחזירים ואנחנו לא נדע מה היה עוד בקופה הקטנה. 25 בינואר 2018 אתה חוקר את מר חסון בעניין "הקבינט" אתה זוכר את זה. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. יכול להיות עם גיל ראכלין?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יכול מאוד להיות. אתה זוכר את זה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני זוכר שהתבקשתי, הוא ביקש ממני שאני אציג במהלך העדות שלו את ה-, ש. את ה-?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. קבלות, חשבוניות, לא זוכר בדיוק מה היה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא נראה מה קורה בחקירה הזאת. קבלות, חשבוניות, איזה קבלות?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. צריך לראות. אני לא זוכר. ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ש. בסדר. של הקבינט. כן? תיכף נראה גם מה עונים לך. אתה הרגשת שזו חקירה מוזרה בזמן אמת?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. שמה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כשהיית שם, הרגשת שזו חקירה מוזרה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא זוכר לי שהרגשתי משהו מוזר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא זוכר לך. בוא נראה מה קורה. אתם מתחילים את החקירה ואז שאלה "פרט איזה כמות סיגרים קנית כל פעם שהגעת לקבינט" ואז עונה לכם האדון חסון "יש קופסה אחת של סיגרים שמכילה עשרה סיגרים במחיר של סביב ה-500 ₪ סיגר. זה קוהיבה 54. כלומר הסכום הכולל של הקופסה הוא 5,000 שקלים. וישנה קופסה של פרטגס E2, שזה מכיל 20 או 25 סיגרים בקופסה, במחיר של 200 ₪ לסיגר. כך שמחיר קופסה היה בסביבות 4,000 ₪. בכל קנייה שעשיתי שם היה יוצא סכום של בערך 10,000 שקלים" אתה רואה, פתאום, זה מה שהוא אומר, נורא מעניין איך הגירסה של יונתן חסון מתעדכנת לגירסה שבסוף הדס תגיד ומה שאמרו אחרים, זה תיאום הגירסאות, אנחנו נוכיח איך, הוכחנו ועוד נמשיך להוכיח את זה בהמשך. עכשיו, המשפט הזה הוא סתירה בכל מובן שהוא ואתה היית אמור להבין את זה מיד. נכון ארנון? היית אמור להבין שזה שקר כבר, ת. כמו שאמרתי לך, זה שאלות שבעדויות שלי, זה שאלות שהתבקשתי לשאול. אני לא יודע מה הוא אמר לפני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. בוא אני אראה לך, נעשה את זה קל, נראה למה אתה כמי שמרכז את הקבלות היית אמור להבין שזה שקר גמור, מעבר לזה שזה לא עולה בקנה אחד עם הקבלות שאתה מצאת של הקבינט. בוא נתחיל. קודם כל תאשר לי, ראינו שסרטי הקופה לא מתקרבים למספרים האלה, 10,000 שקלים, אפילו 5,000, אפילו 4,000 שקלים. נכון? ראינו את זה מקודם על סרטי הקופה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אוקיי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. עכשיו, אתה רואה שהוא מדבר על עלות של קוהיבה בהיקף של 5,000 ₪ לקופסה ועלות של 200 ₪ לסיגר פרטגס. אתה רואה שזה מה שהוא אומר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. אבל אתה כבר מרכז את הטבלאות שלך. ואתה יודע שב-2014 רוכשים סיגרים, יש תיעוד שרוכשים מהקבינט, מאותה חנות, של פרטגס 2E, אתה רואה, אתה שם את זה בטבלה, והמחיר לסיגר הוא 94 שקלים. לא 200 כמו שהוא אומר לך. זה בטח הדליק לך נורה אדומה, שהאיש משקר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי לך, אני הכנסתי את הסכומים לפי החשבוניות שהיו לי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל אתה נמצא בחקירה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. גם גיל ראכלין היה איתי בחקירה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יונתן חסון נוקב במספר 10,000 שקל, שזה מספר שקרי שהונדס ביחד עם הדס בחקירות, גם בחקירות לא מתועדות וגם בשיבוש שלה עם עדים אחרים. ואתה רואה שהוא מוסר לך שזה עולה 200 שקלים לסיגר 2E, כשבעצם לפי המספר שיש אצלך בטבלה, אתה ערכת את הטבלה הזאת, אתה איגדת את זה, באותה חנות סיגר עולה 94 שקלים. פחות מחצי ממה שאומר לכם יונתן. זה לא הטריד אותך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. את המקרה הזה אני לא זוכר, ש. לא זוכר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שאמרתי לך, לגבי הקבינט ההנחיות לשאול את השאלה עם ה-10,000 שקל בעדויות שלי, זה מה שעשיתי, אני לא יודע מה היה הגירסאות של האחרים. לגבי פה, זה הסכומים שהתבקשתי להכניס לטבלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. גם קוהיבה 54 בטבלה שלך כשהיא נמצאת, הסכום הוא הרבה יותר נמוך מ-500 שקלים. זה לא הציק לך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה לא הציק לי כי אני הכנסתי את החשבוניות לפי מה שהתבקשתי.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. טוב. בסדר. וזה גם כמובן מנוגד לסרטי הקופה שאתה תפסת, זה כבר אישרת לי מקודם. נכון?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא הבנתי מה מנוגד, ש. זה עומד בסתירה לסרטי הקופה שאתה תפסת.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. מה עומד, מה שהוא אמר? ספטמבר 2025 והוא שולח והוא אומר שאין בהיקה" אני שואל האם היית מודע לזה, האם בדקתם את זה, אתה רואה, אני לא שוטר. אין לי יכולות של משטרה עם צווים ואיכונים,
משה בר עם
נגדית
הרושם הלכאורי שעולה מהעדות של החוקר גם אתמול וגם היום, שאיך נאמר את זה, מעמדו בכח מאוד מאוד מאוד מצומצם ולכן אדוני חוזר וחוזר ואומר 'זה התבקשתי, כך הצגתי, כך שאלתי, לא עשיתי משהו אחר', אז זה שאדוני יראה לכאורה, זה לא מקדם אותנו. התשובות יהיו אותן תשובות. אז לא צריך להתנגד ולא...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני כמעט מסיים. ממש כמעט מסיים.
משה בר עם
נגדית
אדוני יסיים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. נחזור לדברים שאתה עשית. בכל זאת זה מדבר את עצמו, עבודת הגנה לא משובחת מביאה לתוצאות האלה, עבודת חקירה באמת של מחלקת חקירות של עירוני ג' הייתה יכולה להביא תוצאות בתיק הזה. אתם שואלים את יונתן בשורות 47-48, כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: מי זה אתם?
משה בר עם
נגדית
הוא וגיל ראכלין.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הוא החוקר. הראינו מקודם גבירתי. הראינו למעלה, אפילו סימנו את זה בצהוב. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: לא, זה בסדר. רק היה לו מה להגיד על מה הוא עשה. בסדר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. זה החלקים שלו. "האם קיבלתם קבלות או חשבוניות מהקבינט" הוא אומר לך "קבלות". על בסיס ארנון אליעז נחקר התיק הזה. קיבלו אישור לחקור את התיק הזה "האם קיבלתם קבלות או חשבוניות מהקבינט" והוא עונה לך,
משה בר עם
נגדית
מה השאלה. תתקדם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. "כל פעם כשהייתי מגיע לקחת את הסיגרים התשלום כבר היה מוסדר על ידי הדס כך שרק לקחתי את הקופסאות או הסיגרים, לא שילמתי וגם לא קיבלתי קבלות או חשבוניות" כשהוא עונה לכם את התשובה הזאת ברור לך שהתשלום נעשה בהעברה בנקאית או באשראי, נכון? אין דבר כזה שאדם הולך לחנות, משלם במזומן, הולך משם ואז מישהו אחר מגיע ולוקח את הסחורה, נכון? את הקופסה. אין סיבה. זה בסך הכל קופסה. אתה זוכר את זה בכלל?
משה בר עם
נגדית
זאת אומרת אתה ישבת שם כמי שהתבקש להציג מוצגים וכאשר אמר גיל 'תציג' הצגת, קיבלת וזהו?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. הוא ידע שהחשבוניות נמצאות בארון בחדר שהייתי ואני יודע מאיפה לשלוח לו אותן.
משה בר עם
נגדית
אתה הוזמנת להציג מסמכים בעצם. לא לחקור. אדוני לא חקר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא חקרתי. לא זכור לי שחקרתי.
משה בר עם
נגדית
לא שאל אף שאלה, ולא היה מעורב בהכנת השאלות, לא קיבל תשובות.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, לא אני הכנתי את השאלות.
משה בר עם
נגדית
מר חדד, אנחנו צריכים לסיים. זה לא, ש. אני דרך אגב לא חושב שזה מתאים למציאות שאנחנו רואים פה, גם לפני כן הוא אמר שהוא בא והציג את הקבלות. אז אתה הצגת את הקבלה ולא שאלת את השאלה? כתוב 'אני מציג לך שש קבלות', זה לא אתה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני חוזר ואומר, מי שניהל את החקירה, ש. אני רוצה להבין. אתה הצגת את הקבלה, כתוב 'אני מציג', אתה הצגת אבל גיל שאל 'האם אתה ביצעת את הרכישות הספציפיות בקבלות', זה מה שאתה רוצה להגיד? שני אנשים, אחד מציג אחד שואל?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא, כשרשום 'אני מציג', ש. זה אתה?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה זה שכותב את ההודעה. אני לא כתבתי את ההודעה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אז זה לא אתה 'אני מציג'?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא אני כתבתי את ההודעה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אז מה אתה הצגת?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני מסביר. אני נכנסתי לחדר, ש. אני אתקדם. ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ספטמבר 2025 ש. אתה הצגת את זה למפקדים שלך שמילצ'ן שותה לא מעט, שהוא שותה שמפניה בישיבות, שיכול להיות שכל המספרים, 65% מכל השמפניה שמילצ'ן קונה לא מסתדר עם מה שמספר לך רואה חשבון, שאתה שואל אותו שאלה כללית, אפילו לא 'כמה שמפניה הוא שותה' אתה שואל אותו איזה אלכוהול הוא שותה והוא מספר לך שזה שמפניה. הצפת את זה למפקדים שלך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הצפתי את זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה הם אמרו לך?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כמו שעניתי אתמול, שהם אמרו לי שאני לא מכיר את כל מסכת הראיות בתיק,
משה בר עם
נגדית
זו תשובה נגרית, אנחנו חוזרים על אותו, ש. לא, א. העובדה שהוא הציף זה לא תשובה נגרית,
משה בר עם
נגדית
לא, לא התשובה שהוא הציף, מה הוא קיבל מהמפקדים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. מה הוא קיבל מהמפקדים זה we couldn't care less. אנחנו יודעים. דרך אגב, בישיבה איתי סיפרת, אני רוצה שתאשר את זה, שהיה חשוב למפקדים שלך שהסכום יהיה כמה שיותר גבוה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. הם נכנסו לחדר מדי פעם להתעדכן בסכום.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא, בוא לא נהיה צנועים בעניין הזה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה גם מה שאמרתי אז.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אבל בוא לא נהיה צנועים בעניין הזה. הם רצו שהסכום יהיה כמה שיותר גבוה. נכנסו כל פעם לראות 'נו, כמה זה עכשיו, כמה זה עלה', כמו מי שמהמר על מניה ורוצה שהיא תעלה כל הזמן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. היה זכור לי שמישהו שאל פעם או פעמיים, אני לא יכול להגיד מי מהמפקדים, אבל זכור לי שמישהו שאל אם הסכום הגיע למיליון.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. הסכום הגיע למיליון. למה חשוב לו שזה יגיע למיליון? מה זה הסכום הגיע למיליון? השאלה מה מראות הראיות בתיק. איזו מן שאלה זאת 'האם הסכום הגיע למיליון'? אתה לא שאלת את עצמך מה פתאום הוא שואל שאלה כזאת? אנחנו עוסקים בחקר האמת. כב' עודד שחם: מר חדד, מה אדוני רוצה מהעד?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. א. זה נתון רלוונטי שקיבלנו. כב' עודד שחם: הכל בסדר, מה אדוני רוצה מהעד?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. קיבלתי אדוני. קיבלתי. נעבור לנושא המרתק מאוד של נתוני התקשורת. נושא קצרצר ובאמת לא מאוד מעניין אבל כן חשוב. אתה זוכר שאתה עסקת במחקרי תקשורת בתיק?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. כן. נזכרתי בזה בריענון אצלכם.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יופי. אז קודם כל תאשר לי שבשום שלב אף אחד לא ביקש ממך לעשות, לבדוק איכונים כמה פעמים יונתן חסון היה בבלפור או בקיסריה, כמה פעמים הדס הייתה בבלפור או בקיסריה, זאת לא בקשה שהתבקשת מעולם?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אגב, זה ביכולות המשטרה, נכון? לבדוק דברים כאלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. איכונים?
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. כן.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. אני לא יודע אם מותר לי לענות על זה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. על איכון. הרי הגישו איכונים כל הזמן. הוגשו. הוגשו איכונים. זה יכולת של המשטרה. המשטרה יכולה לבדוק דברים כאלה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. יש לה אמצעים.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. יש אמצעים. ברוך השם. בתיק הזה נדמה שהיא נטולת אמצעים. אבל בתיקים אחרים יש אמצעים. אפשר לבדוק. ממך לא ביקשו לבדוק את זה בשום שלב.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. ממני לא.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. לא. כן התבקשת לבצע מחקרי תקשורת ביחס לארי הרו. אתה זוכר?
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. היה משהו עם איזה צו מאיזה תיק אחר.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. נכון. צו מתיק אחר. בוא נקרא את זה. זה נ/4505. רק תאשר קודם כל שזה אתה.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. זה אני.
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אישרת לי שזה מזכר שלך. מה שאתה מספר פה בעצם, ספטמבר 2025 ספטמבר 2025 ת"פ 67104-01-20 מדינת ישראל נ' נתניהו ואח' ספטמבר 2025 ש. בהקשר הזה אתה לא יודע מה אמר מר נתניהו.
משה בר עם
נגדית
הוא אמר שלא...
דובר לא מזוהה
נגדית
ש. אני מאחל לך חתימה טובה וגם לכבודכם. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: מר אליעז שנה טובה, גמר חתימה טובה. תודה רבה לך.
דובר לא מזוהה
נגדית
ת. תודה רבה. כב' השופטת ר' פרידמן-פלדמן - אב"ד: שנה טובה לכולם. ניפגש ב-15 לחודש בתל אביב.
עמית חדד
נגדית
... יתנו לראש הממשלה להישאר למרות מה שאמרה התביעה. יכול להיות שזה היה בסוף מוצדק שבית משפט.... את זה. כבודכם תודה על הכל. זו הזדמנות טובה לבקש סליחה מכולם, גם מהתביעה, גם מבית המשפט. ברור שלאורך כל הדרך מדי פעם דורכים על אצבע כזו או אחרת אז ננצל את ההזדמנות, כלפי כולם.
אלון גילדין
נגדית
להבא נשתדל לא לדרוך על אצבעות.
משה בר עם
נגדית
שנה טובה, חתימה טובה. - הדיון הסתיים - הוקלד על ידי דקל חמד